Business Development en marketing staan bij steeds meer advocatenkantoren op de agenda. Het onderhouden van de relatie met bestaande cliënten, om zodoende meer dienstverlening aan te kunnen bieden en de cliënt proactief te kunnen informeren, wordt steeds belangrijker geacht.
Goede CRM (Customer Relationship Management) software ligt aan de basis van dit goede contact. In een CRM wordt de cliënten (en prospect) database bijgehouden, waardoor het zeer eenvoudig is om contactmomenten vast te leggen en deze informatie direct te delen met alle betrokkenen. Het CRM is de centrale informatiebron voor marketing en Business Development om bijvoorbeeld mailings te versturen of cliëntselecties te maken bij nieuwe campagnes of evenementen.
Epona ContactManager
ContactManager is een functierijk CRM-systeem, waarmee de communicatie en marketing gericht op specifieke doelgroepen eenvoudig kan worden ingevuld. Het systeem biedt een accurate gecentraliseerde contactendatabase, toegankelijk via de gebruikelijke kantoorapplicaties van Microsoft, een integratie met de meest gebruikte financiële en documentmanagement systemen in de juridische markt en een koppeling met de bedrijfsgegevensdatabase van de KvK en de postcodetabel. ContactManager is hét CRM-systeem speciaal ontwikkeld voor de juridische praktijk.